torsdag 13 maj 2010

13 maj 2010

Här händer det numera lite saker!
Eller ja, det började häromdagen när jag köpte kartonger! Idag kom dom!
Jag har även bokat flyttfirma för mina grejer! Skrämmande som aldrig förr! Elisia har varit himla hjälpsam och svarat tålmodigt på alla knäppa frågor jag har haft!

Den 28 juni kommer dom och hämtar mina grejer! :S

Lite tråkiga nyheter, provet igår gick inte som planerat.. :( Men läraren måste tro lite på mig, eftersom han erbjöd att mötas nästa vecka i gymmet och gå igenom det jag missade. Så jag är nu på väg ner till Starbucks med min lilla träningsbok och ska plugga övningar och muskler. Åh vad jag verkligen vill fixa det här! Jag vet att jag kan, men när jag har dom ståendes över mig och vill ha allra minstaste lillaste detaljen, så glömmer man det mesta.... Suck...

Hoppas alla får en härlig dag!
Hörs snart!!

Kram kram

Inga kommentarer: