lördag 15 maj 2010

Ensam hemma!

Är ensam hemma för tillfället! Njuter lite granna...

Men det skrämmer lite också. Att få vara själv och kunna göra som man vill, har ju varit något jag längtat efter. Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra... Fast det hade jag nog inte vetat om alla var hemma heller i och för sig. Men tänk när det är så här varje dag! Fast det kommer nog vara mer skönt än ensamt.

Jag kan riktigt se mig själv i Tom Cruise roll i Föräldrafritt! Fast det går inte här, man glider inte så bra på heltäckningsmattor... Och nån kan ju komma innanför dörren närsomhelst! Det får nog vänta lite... ;)



Men jo, jag längtar till jag får mitt eget! Tittade runt på IKEA och drömde mig bort. Gjorde nog i och för sig mer skada än nytta! Hmm..

Nu blir det film!
Kram kram

Inga kommentarer: