onsdag 28 maj 2008

SKRIV PÅ!!!

Läser inte VeckoRevyn på veckolig basis, eller hur ofta den kommer ut. Varje månad, jag tänka mig. Men Fotbollsfrun gör det och hon uppmärksammade en artikel online där man kan skriva på för att ändra synen på våldtäkt.

Eftersom jag inte har direkt energi just nu att skriva mer än så här egentligen, så uppmanar jag er att skriva på också. Jag har gjort det, och fler borde göra det.

Annars kan jag bara säga att allt är helt okej här. Biljetten hem är bokad, 9 juli till 5 augusti. Räknar med att träffa alla i alla fall en gång. Det är ju sista gången jag kommer hem innan jul... Inte ens över min 30-årsdag är jag hemma, så kanske fira den med lite, lite granna...? Eller så struntar vi i det. 30 är ju inget att fira...

Nu ska jag sova!
Natti natt!
Kram kram

Inga kommentarer: