tisdag 6 maj 2008

6 maj 2008

Även om livet känns lite drygt just nu rent allmänt, skola, massa jobb, varav det mesta är obetalt, så är det ganska bra nu ändå.
Solen skiner, det är varmt och skönt, fåglarna kvittrar och det som är jobbigt, känns ändå ganska okej...
Imorse blev det morgonpromenad i solen i bara t-shirt och shorts!! Och det var så skönt och svetten rann, kände mig riktigt hälsosam!! Och jag har i stort sett precis kommit tillbaka in på biblioteket efter att ha avnjutit min lunch i parken. Det är sommar i luften!! En timme till här, sen är det dags att stänga in sig på gymmet igen... 4 timmar obetalt arbete ska utföras!! Känns ju nästan okej... Om jag hade fått betalt för dom 210 timmarna jag måste göra, så hade jag haft sommaren klar! Oron över pengarna hade släppt. Fast jag oroar mig inte så mycket. Så länge hyran är betald och skattepengarna kommer in som dom ska, så lånen blir betalda också, så är jag nöjd...

Fast hur underbart det än är med sommar och sol och underbar värme, så är det lite jobbigt att sniffa papper och försöka skriva en hälsokampanj på 2500 ord... Den kommer handla om passiv rökning. Det kommer nog bli lite struligt, men förhoppningsvis så klarar jag mig hyffsat bra!

Nu ska jag studera vidare.
Hörs snart igen!
Kram kram

Inga kommentarer: