fredag 2 maj 2008

PS.

Jag saknar Never Stop och chokladfromage idag... En västkustburgare hade jag inte heller tackat nej till...

Är det nån som har koll på vad som finns i "mataffären" på IKEA? Dom öppnar ju här i februari och visst är det länge att vänta, men om jag vet vad jag längtar efter mer än bara köttbullar och potatis med lingonsylt och brunsås, så kanske tiden går lite långsammare... Jag menar, tiden går ju långsamt när man räknar ner... Tomten ska komma en gång till, det ska dansas små grodorna, det ska fyllas år, det ska vara sommarlov, det ska vara jullov, vi ska fira nyårsafton och det är bara MAJ!! Visst har det gått fort, men det är ju en hel graviditet kvar innan det är dags att köpa ahlgrens bilar på IKEA. Säljer dom delicatobollar på IKEA-butiken? Nån som vet svaren på sånna här viktiga frågor? Skit samma om klimatförändringar och valet i USA, vem bryr sig? Delicatobollar kan vara skillnaden mellan liv och död vid vissa tillfället!!

Kram kram

Inga kommentarer: