torsdag 9 juli 2009

8/7/09

Så var flytten avklarad. Jag har nästan packat upp allt. Fast allt får inte plats. Eftersom det inte finns en byrå, så vet jag inte vart jag ska göra av alla underkläder och strumpor och sånt... Just nu ligger allt blandat och hullerombuller i en stor, blå IKEApåse. Undrar hur länge det funkar... Ska försöka separera det och lägga dom i små, blå IKEApåsar. Dom är så söta, dom där små.. Här på IKEA säljer dom inga papperspåsar, utan antingen en stor eller en liten blå påse. Alla vet vilka jag menar, eller hur? Finns i gult med, om man inte vill släpa runt på en otymplig vagn, så kan man använda en gul IKEApåse istället.

Jag ska skicka hem ett par till mamma, hon kommer vara den enda i hela Kungsbacka som har en sån liten! Folk kommer tro att hon krympt den i tvätten! Haha... Ska ta kort och lägga upp här, så ni får se att jag inte skojar med er!

Annars händer inte mycket här, uppackning, iordningställande och en och annan shoppingtur. Men nu får jag lugna ner mig. Det är ju faktiskt ändå 12 dagar kvar tills det kommer nya pengar på kontot! Nästa vecka ska jag gå tillbaka till gymmet, har lite som ska väck, kan man säga... ;) Saknar den gamla goda formen, det var några år sen nu som man hade den... Inte bra... Hoppas att det inte är kört, utan att det går ganska smidigt att komma ifatt den igen. Men för att komma i form, så måste man äta bra, sova ordentligt och träna. Inte stressa, äta dåligt och somna försent... Fast jag äter ändå ganska okej...

Så nu blir det spikmattan en stund, sen lite film. Har inte fått fixat en förlängningssladd till min sänglampa, så det blir film om kvällen så jag kan somna. Håller just nu på att läsa Lemmy i Motörheads biografi. Avslutade Marilyn Mansons innan jag åkte tillbaka. Intressant läsning. Har Mötley Crues The dirt att läsa också, men den är på svenska, så den får vänta lite granna... Förra sommaren läste jag Jenna Jamesons biografi. Det är intresant och läsa om kändisars bakgrund och uppväxt. Marilyn Mansons uppväxt var inte den ultimata alla gånger, och det är kul att få en insyn i folks liv och förstå varför dom är som dom är. Jag tror faktiskt att han är en riktigt hyvens kille innerst inne, men allt som händer en i livet, påverkar ens beteende. Så är det bara...

NU blir det verkligen sängen!!
Sov gott, mina vänner!

Kram kram

Inga kommentarer: