torsdag 16 juli 2009

16/7/09

Ett sånt uppvaknande jag fick imorse. Jag vet ju att jag inte flyttat in i det säkraste område, men att polisen skulle storma huset bredvid 06.30 imorse var inget jag hade räknat med! 6-7 fulldressade invasions-poliser och några vanliga rusade rakt in med hjälp av en sån där dörr-marodör! Upp för trappan med sina tunga kängor, skrikandes Down! Down! Down! Stackars den pappan som bor där med sin lilla son. Pojken kan vara i 7-års åldern. Gissar på att dom har fått men för livet. Jo, dom flyttade ut under dagen... Inte helt oväntat kanske...

Annars har dagen varit okej. Jobbat mellan 12-20.30, kom hem för en stund sen och tog en dusch. Jag känner att det blir nog lite chips eller popcorn och så en film eller två. Imon blir det bio och lunch på stan med Nirzari och hennes lillasyster. Det ska bli kul!

Ta hand om er!
Kram kram

1 kommentar:

Rebecka sa...

Shitpommes, som på film (du behöver kanske inte se en actionrulle sen den dagen...)