onsdag 7 november 2007

7 november 2007

Jaja, jag vet, det var saaa lange sen jag skrev sist. Men med min dator paj, sa kanns det tokigt att satta sig i skolan och skriva. Det finns sa mycket annat jag maste gora da. Jag vill kunna sitta i lugn och ro och skriva mina inlagg har. Har ar det stressigt, mumligt och rorigt och det ar folk overallt. Men jag ska forsoka battra mig. Jag ska aven titta in till farbror PC doktorn idag med min lilla dator och hoppas att dom kan fixa den for en billig peng. Hall tummarna!

Annars sa ar det graudation week har nu. Dom eleverna som gick ut i somras, far under denna veckan sina betyg och diplom och sant. Det ar nastan sa man blir tarogd nar man ser dom ga omkring i sina svarta drakter med sina lila band runt halsen. Man vet ju liksom redan hur mycket arbete som ligger bakom det hela. Hur dom slitit sitt har och hur dom antagligen minst en gang funderat pa om dom inte ska hoppa av. Jag vet att jag under mina forsta 5 veckor har har funderat pa det ganska manga ganger. Varje morgon vaknar jag och tanker att nu ja-lar ska jag ta tag i det har, sa jobbigt kan det inte vara! Varje kvall jag sitter pa bussen pa vag hem, sa funderar jag pa om det ar vart det. Minst en gang om dagen har jag lite smapanik om jag gor tillrackligt for att fa min svarta drakt och det lila bandet... Men jag ska klara det. Jag slog haromdagen vad med min nya van Nirzari om jag kommer klara mitt forsta ar. Vadet ar pa £10 och vi har aven slagit vad om jag kommer klara hela grejen, alla tre aren och komma in i REPs. Det vadet ar pa £20. Jag kan helt arligt saga att det kommer bli dom mest lattbetalda £30 i hela mitt liv!! Jag hoppas verkligen att jag vinner... Annars kan jag inte aka hem med hedern i behall...

Sa nu ar det dags att jobba pa min Bachelor of Art... Oj, vad posh det later!! Hihi...

Ha en bra dag, sa hors vi sakert snart igen!!
Kram kram

Inga kommentarer: