söndag 25 november 2007

25 november 2007

Hej hej!
Sa var det sondag. Jag ber om ursakt att jag inte har uppdaterat er om hur det gick pa provet i fredags. Jag maste erkanna att det var ett halvmisslyckat prov. Jag missade pa tva poang. Jag fick 21 av 25 pa forsta delen, jag klarade den delen. Den andra missade jag, 15 av 25. Vi var tvugna att ha 17 pa bada for att klara det... Jag kande mig ruskigt misslyckad. Men jag trostar mig med att 90% av oss missade pa forsta delen, sa det ar inte bara jag som ar knapp och inte fattar nagot... Dom sa till oss att det skulle vara ruskigt basic och att all info skulle finnas pa hemsidan. Men icke, da! Det var olika blodtrycksvarianter och vad ACSM rekommenderar for att man ska forbattra generell halsa och grejer. Det fixade jag iofs, men inte blodtryck och det dar... Hur som helst, det var ett jattesvart prov och jag hoppas att jag klarar det nasta gang...
Jag maste liksom...

Annars ar det bra! Kanner mig lite trotter, men det hor val till, antar jag... Jobb, skola och socialt liv... Men det ar ju bara tre veckor kvar, eller hur?

Det kommer inte bli sa mycket blogg dom narmasta dagarna, eftersom det inte finns sa mycket tid over for tillfallet. Men jag lovar att forsoka skriva sa mycket jag orkar. Det hander iofs inte sa mycket nar man inte har tid att gora nagot... Hmm...

Hoppas att julklappshandlandet gar bra for er... For ni har val borjat? Jag har... Hihi...

Kram kram

Inga kommentarer: