måndag 28 juni 2010

Nerver och oro...

Sitter och väntar på flyttgubbarna. Och efter all stress med att få allt packat och ordnat och ner i lådor, så kommer nästa; mitt mobilabonnemang ska skiftas från kontrakt till kontantkort. Och det gör dom idag. Varför allt på en gång? Kunde det inte väntat till imon? 
Och varför har jag en oroskänsla i magen? Vad vill den säga? Oro att något har gått fel? Kommer gå fel? Eller ska jag inte flytta? Varför inte bara tala klarspråk?! Hmpf... 


Sen kommer jag inte ihåg när jag skrev sist, men jag har jag skrivit om det innan, så får det upprepas. Det tåls att upprepas! :D Jag klarade äntligen sista praktiska provet! Helt sjukt och trots att det nu har gått några dagar, så kan jag fortfarande inte förstå att jag faktiskt är kvalificerad personlig tränare! Det kanske är för att jag har gått och känt mig lite kass för att jag inte fixade det förra året, när alla andra gjorde det. Eller det var ett gäng som misslyckades, men det visste ju inte jag förräns det var dags för omprov i år... 


Hur som helst, så är det ju gjort nu! Jag kan nu skriva eREPs Level 3 Personlig tränare på ett visitkort och lämna ut, utan att skämmas eller ljuga! Men jag trycker nog inte upp några visitkort än. Jag ska ju till Stockholm och utbilda mig till idrottsmassör först. Efter det kan jag skriva Level 3 PT och certifierad idrottsmassör! Känns liksom inte som om det är sant... Och det är det ju inte riktigt ännu, men i februari är det det, om allt går enligt planerna... 


Annars har det inte hänt något här, det har mest fokuserats på att pussla ihop alla mina tillhörigheter i passande kartonger. Det blev 3 resväskor, 10 större kartonger, 8 mindre och 1 massagebädd. Sen har jag ju en resväska och en ryggsäck när jag flyger hem. Tänk vad grejer man samlar på sig på några år! Har försökt att sålla, men det är mest kläder, böcker och filmer. Och det vill man ju inte göra sig av med... 


Åh, om dom bara kunde komma, så jag vet att bollen är i rullning, så att säga... 
Dags att göra något att sidospåra rastlösheten och oron lite... Hörs snart igen!


Kram kram

Inga kommentarer: