måndag 28 juni 2010

Joråsatte...

Har nu ett tomt rum... Ska ner och köpa en resväska inför resan hem på onsdag. Sen är det här äventyret över! Dags att planera inför nästa! Stockholm! Fast först ska mina grejer komma hem till Kungsbacka! Och så får vi hoppas att dom hinner bygga en hiss hos mamma innan grejerna kommer! Det var ju några lådor, resväskor och så som ska flyttas... Borde ha tränat för att komma i form för den uppgiften. Men jag antar att det är att bita i det sura äpplet och ta träningsvärken i några dagar efter... ;)

Nu ska jag äta lite, sen kommer Rosie och Caite över en stund och säger hej då! Imon ska jag träffa Lora och efter det kommer Martine till stan för att säga hej då! Det är inget kul, men det är ju en del av grejen... I november får vi se vilka som fortfarande känns som vänner. Dom kommer jag nog ha kontakt med länge. Dom som känns som det kan kvitta, det rinner nog ut i sanden. Men varför planera? Jag får ta det som det kommer. Fast det är sorgligt att lämna folk... *snyft*

Kram kram

Inga kommentarer: