söndag 13 juni 2010

13 juni 2010

Har inte brytt mig så mycket om bloggen, mest för att jag inte känner det finns så mycket att berätta. Är ni verkligen intresserade av hur många avsnitt av Supernatural jag kan se på en dag? Eller hur många och vilka filmer jag kollar på? Annars blir det mest slösurfning och en och annan runda till stan. Men där händer inget heller. Har inga pengar att shoppa för och jag känner mig mer eller mindre apatisk.
Vi har iofs bytt mattor i mitt och Alex rum, bilder kommer strax... ;) Det blev görbra! Nästan så jag inte vill flytta, men en heltäckningsmatta gör liksom inte resten av rummet fräschare... Hmm...

Anledningen till att jag skriver idag är för att pusha lite för gratis Spotify. Svara på en enkät, värva lite vänner och vips så har du gratis Spotify! :D Här kommer länken:

http://www.gratispremium.com/?ref=173168

Tackar för uppmärksamheten!

Kram kram

Inga kommentarer: