fredag 25 juni 2010

Det drar ihop sig...

Om några dagar ska jag flytta hem till Sverige igen. Det känns både kul och skrämmande. Fast det blir ju Stockholm och idrottsmassage i alla fall, efter alla turer fram och tillbaka, så blir det av! Jag hade ställt in mig på arbetslöshet och bostadsjakt och när beskedet kom att skolan blir av, så blev jag nästan lite ställd. Huvudet hade liksom ställt in sig så på att inte ha något att göra, att jag nästan funderade på att tacka nej till skolan. Fast den tanken hade jag ju bara i typ 5 minuter, sen var var känslorna tillbaka att det här skulle bli skitkul igen! Det kommer inte bli lika kul att gå igenom alla prov och pluggande och brist på fritid, men det kommer vara på svenska, jag kommer repetera mestadels och dom praktiska proven kommer bli både lättare och roligare än dom praktiska gym-proven jag gått igenom här!

Och på tal om gymprov, så klarade jag tillslut mitt sista prov igår!! Jag är nu kvalificerad Level 3 Personlig tränare!!! Whoop whoop! Äntligen!! Det tog bara några försök och ett par nervsammanbrott!! Jag har klarat provet tidigare, fast i två delar. Igår klarade jag det i en del! :D Första gången missade jag på det motiverande och personliga planet, jag var för teknisk. Andra provet missade jag helt och hållet och alltihopa! Tredje, då var jag för oteknisk och bara motiverade, var social och det där. Igår var jag en mix av motiverande och teknisk. Jag klarade det med 73.5%! Så nu är jag glad. Fast jag kan ju knappt förstå det. I ett år har jag gått och kännt mig lite misslyckad för att jag missade provet. Kanske mest för att jag bara missade med 3%... Så att nu förstå att jag faktiskt klarade det, det är lite knepigt! Men det kommer! :D

Nu ska jag packa lite mera! Har inte mycket att packa kvar, men det är det tråkiga och svårpackade kvar nu. Har ju tills på söndag att packa, så måste inte packa allt idag! Men det hade varit ganska skönt att ha det gjort...

Ha en riktigt härlig och underbar midsommar, allihopa!!
Kram kram

Inga kommentarer: