söndag 25 april 2010

Kors i taket!!

Ojojoj!
Två inlägg på en dag, inte illa va?

Jag har ju bokat biljetten hem, och jag har börjat kolla på flyttbolag och sånt. Och så har jag ju börjat packa. Inte för att jag börjar få ont om tid, utan för att jag beställde påsar man packar kläder i och sen suger ut luften med dammsugaren. Var ju tvungen att testa och det var så kul att jag kunde inte låta bli att packa några påsar... Ska ta kort och visa före och efter! Ibland är jag hyffsat lättimponerad!

Men så är det ju mycket som ska städas bort och slängas, så jag inte betalar onödiga pengar för sånt jag kommer slänga där hemma sen! Och när jag börjar med en sak, så kommer jag lätt in på sidospår och har tillslut påbörjat många projekt. Här är ett av dom, jag rensade min externa hårddisk och hittade den här gamla kuliga, men som sagt gamla, filmsnutten. Norrmän; skratta eller gråta? Hmm... Kan inte lägga upp klipp från datorn, utan fick leta upp den på youtube! ;)



1 kommentar:

Ansi Pansi sa...

Hej!

Tänkte bara säga att jag länkat till din blogg från min. Hoppas det är ok. Annars får du säga till... KRAM KRAM Anna

http://www.ansi-pansi.blogspot.com/