söndag 25 april 2010

Enkel resa....

Så vart biljetten hem bokad. Jag kommer hem den 30 juni, landar runt 12.30, om jag inte minns fel. Precis som vanligt. Gissa om det var knas att boka en enkelbiljett! Och billigt blev det med!

Nu är det bara transport av allt här som ska ordnas. Jag har kollat runt lite och det ser ut som det blir lite dyrare än jag trodde... Men jag har lite pengar undanstoppade, så det ska nog lösa sig! Jag väntar fortfarande på en offert/anbud (?) som ska vara himla billigt. Så får vi se vad det blir. Jag räknar med transporten härifrån avgår den 29e.

Tänk att det här är på väg att ta slut! Shit, vad tiden har gått! Två månader drygt, och jag är hemma igen. Mellanlandning på västkusten, sen över till Stockholm. Inte drömstaden, men det får gå!

Nu blir det lite softa igen, sen ska jag ta tag i verkligheten imon. Eller övermon, vi får se...

Ville bara dela med mig av bokningsglädjen här!

Kram kram

Inga kommentarer: