fredag 23 april 2010

Jag har inte glömt bloggen!

Halloj halloj!
Så tiden rusar, som vanligt, mycket fortare än man skulle vilja. Fastän jag gärna hade velat att jag hade haft mer tid fram tills idag, så är jag glad att det är över. Nu är det stora arbetet inlämnat, som ni kan se i inlägget nedan. Det värsta är över och jag kan pusta ut. Men det skumma är att det är tomt nu. Jag känner mig som ett urblåst ägg... Det som har upptagit mitt sinne de senaste 5 veckorna är borta. Vad ska nu ta upp plats? Jag kan förstå författare som blir lite deppiga efter att ha blivit klara med den senaste boken. Man har deadlines, korrekturläsning, research, och så vidare och en dag är det färdigt. Tomt... Det är ändå skönt, men vad ska man fundera på nu? Vad ska man researcha?

Jag har två inlämningar kvar, jag har två praktiska omprov och en presentation. Sen är det över. För ett tag... Jag kom ju in i Stockholm. Nu väntar en idrottsmassörs-utbildning på 6 månader. Fast det ska bli kul! Och på svenska, kommer ju kännas som en barnlek! ...hoppas jag... :S

Jag har börjat leta efter en flyttfirma att hjälpa mig härifrån. Det var visst inte så billigt som jag hade räknat med, men jag ska kolla lite mera! Lägenhet hemma får vänta till efter jul, eftersom jag kommer bo i Stockholm hos Linda ett litet tag! :D

Kanske jag har en egen lägenhet i februari? Hoppas jag har ett jobb också vid det laget! Kommer bli dyrt det här! Suck...

Nu är det dags att forsätta relaxa! :D

Kram kram

Inga kommentarer: