onsdag 27 januari 2010

Då kör vi igen! Kort version...

Halloj!

Jag kommer göra mitt bästa att i skolstressen blogga om vad som händer!
Jag är på sätt och vis åter tillbaka i situationen att packa ihop mitt liv och flytta till ett annat land. Jag ska flytta hem... Eller tillbaka till Sverige... Jag är ju typ hemma här...

Hur som helst, inlägg ska förhoppningsvis poppa upp minst ett par gånger i veckan. Men sura inte ihop om det råkar bli en blogg-fri vecka. Jag kommer vara lite upptagen till och från. Fast jag vill att ni ska vara med på retur-resan och den resan började i förrgår. Eller egentligen började den i mellandagarna, men i förrgår anmälde jag intresse till två lägenheter i Varberg! Hur gött som helst!! I mellandagarna anmälde jag mig till bostadsförmedlingen i Kungsbacka, dom säger en lägenhet inom 12 månader! Jupp, blev ju tvungen att säga upp lägenheten, och då lovad Aranäs att dom skulle hitta något likvärdigt asap. Fråga mig inte om reglerna, men så sa dom och så är det!

Jag är på upploppet nu, jag kan känna blodsmaken i munnen, energin är i stort sett slut, men synen av målsnöret är inte alltför långt borta nu.... Men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken, som det så känt heter! ;)

Så håll ögonen öppna, sätt bloggen på RSS-listan igen, så ni inte missar något viktigt inlägg som är avgörande för min framtid!
Och bara så ni är beredda, det kan komma båda prickfria och prickfulla inlägg... Förlåt...

Vi hörs!
Kram kram

Inga kommentarer: