lördag 12 september 2009

12/9/09

Lördag kväll och jag ska hoppa i säng om en liten stund. Har jobbat idag och imon blir det jobb igen. Har jobbat extra idag för Natasha som är på festival. Imon är vi 4 stycken på jobbet. Och det är inklusive Sue, som är manager imon! Vanligtvis är vi 7 plus manager... Inte kul alls! Men om det är lika lugnt imon, som det var idag, så ska det inte vara några problem.

På måndag ska jag åka med Steve, högsta manager i våran butik, på konferens till Bristol. Jag vet inte hur det kommer gå, 1½ timma enkel resa på tåg med honom... Sen hela dagen och slutligen hela resan tillbaka. Jag kommer att uppdatera er på måndag kväll, om jag har energi till det. Annars blir det på tisdag. Jag hoppas på att maten är god, det är många kända författare och att det finns många supertrevliga människor som kan väga upp min managers ombytliga humör. Håll tummarna att det blir en upplevelse! ;)

Nu ska jag duscha och sen sova!

Nattinatt på er!
Kram kram

Inga kommentarer: