söndag 27 september 2009

27/9/09

Så vart det sista söndagen på sommarlovet. Skolan börjar på riktigt imon. I fredags var vi inne för lite upprop, klarhet i val och scheman och sånt. Fixa och dona med uniform och så. Nu är det i stort sett klart. Imon får jag reda på om jag kanske kan ha lediga fredagar. Och alla som vill att jag ska komma hem så fort som möjligt till jul, håll tummarna på att jag inte har något prov den 18 december. För iså fall kommer jag hem då! ;) Och skulle jag inte ha min praktiska lektion på torsdagen, så kanske jag till och med kan komma redan den 17e! Jippie!

Annars är det på sydkusten intet nytt! Hus-arrangemang funkar fortfarande, schemat ser ut att vara okej, nackdelen är väl att jag inte kan gå på aerobicsen som jag har planerat, eftersom jag råkar ha lektion just då. Men jag kan alltid försöka passa in nåt av passen på skolan, så det ska nog lösa sig.

Jag vill ju så gärna klara det i år! Tänk vilka möjligheter det skulle öppna upp för mig! Hihi...

Nu ska jag maila lite lärare, plocka ihop lite inför imon och sen krypa ner mellan lakanen!

Sov gott mina få, men trogna, läsare! ;)

Kram kram

Inga kommentarer: