tisdag 25 augusti 2009

25/8/09

Okej, inser att jag ligger ganska mycket efter på bloggen. Senste veckan har spenderats på biblioteket. Jag har hållit N sällskap när hon kämpar mot tiden för att bli klar med sina 4 inlämningsuppgifter och förbereder sig för två tentor. Jag är inte avis och jag vet att om en månad så börjar stressen igen. Jag borde ha börjat förbereda mig inför vad som komma skall, men av nån anledning så klarar jag inte av att ta tag i det!

Jag har också bokat biljett hem. Jag åker hem den 1 september och stannar tills den 10e. En kort snabbvisit, men förhoppningsvis så kommer hemlängtan att dämpas lite. Vi får se...

Men när jag kommer tillbaka hit, så ska jag ta tag i det. Jag har ju ändå drygt 3 veckor på mig... ;)

Jag har inte så mycket att skriva just nu, så det blir tyvärr inte mer än så här denna gången...

Nu ska jag lägga mig och läsa ut min bok. Har en vecka på mig att läsa ut Marian Keyes så Lisa kan få låna den. Men först måste jag ju ta mig igenom en annan bok. Har 100 sidor kvar, så borde hinna bli klar tills imon!

Sov gott så hörs vi snart igen!
Kram kram

Inga kommentarer: