måndag 17 augusti 2009

17/8/09

Shit, tiden verkligen rusar! Och då gör jag ingenting på dagarna! Det är nästan värre... Åh, vad jag hoppas att jag får jobb efter skolan! Fatta att ha det så här hela tiden... Inte bra... Fast har man pengarna för det, så kanske det inte är så farligt. Men att vara en luspank student är ingen hit alls! Tro mig!!!

Vad har hänt sen sist? Inte mycket, som sagt. Jag har jobbat lite, jag har funderat lite, jag har kollat några filmer, lite på några serier och en hel del Farmville. Ett sånt skitspel egentligen, ändå är man så fast att man delvis planerar sin dag runt skiten!! Om dom ska skördas om 4 timmar, då har då jag upp till 8 timmar innan jag måste vara hemma igen. Så går tankarna när man sår. Om jag sår hallon nu, så är dom klara lagom tills jag är klar att gå hemifrån, då hinner jag skörda och så om igen... Läste i forumet en som frågade hur man avslutar spelet, och som svar hade något skrivit att man ansluter till FA (Farmville Addicts), acceptera 12-stegsprogrammet och acceptera Jesus i ditt hjärta. Sen är det en livstids möten, supportgrupper och positivt tänkande. Det kan vara enklare att bara fortsätta sitt beroende...

Jag vet inte, får se när skolan börjar och tiden är lite mer pressad, kanske tar mitt beroende slut just därför.

Har funderat lite på att åka hem en vända till innan skolan börjar, får svar imon om jag får ledigt eller inte. Pengarna räcker egentligen inte, men det finns väl nudlar i Sverige med, eller? :P Åker jag hem, kommer jag den 1e sept och åker tillbaka hit den 11e. Har inte haft så här mycket hemlängtan på två år, nu börjar det... Varför hade jag så roligt när jag var hemma sist? Hmm... Fast jag skulle inte vilja byta bort en sekund av den tiden jag hade hemma. Antar att man får ta det goda med det onda. Frågan är väl mest om jag kommer ha ännu mer hemlängtan eller om det kanske dämpar min längtan istället..? Vad hade ni gjort?

Nu ska jag sova, tror jag. I alla fall lägga mig och läsa, sen om jag somnar eller inte, det får vi se då...

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: