måndag 21 juli 2008

21 juli 2008

Så var det semester, som ni har märkt... Men dom flesta som läser den här bloggen, kan ju nå mig hemma. Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Jag har ju funderat en hel del det senaste och jag blir nog bara mer och mer förvirrad. Det är så mycket förändringar både här hemma och över i England, jag tror det är det som får mig förvirrad. Jag hoppas att så fort skolan kommer i gång igen, så kommer funderingarna läggas på is igen. Håller tummarna för det, för som det känns just nu, så vill jag hoppa av skolan och komma hem igen. Eller nåt...

Hur som helst, det blir nog inte så mycket bloggande det närmaste två veckorna heller, men har man semester, så har man... Det blir nog mer reflektioner när jag kommer tillbaka till England igen.

Och ni som längtat efter ett nytt inlägg, medans ni väntar på nästa, så kan ni väl hålla tummarna att jag får jobbet på Spirit Health Club jag var på intervju för innan jag åkte hem...

Hej hopp och trevlig sommar!
Kram kram

Inga kommentarer: