tisdag 1 juli 2008

1 juli 2008

Hej hej!
Det blir ett snabbisinlagg utan prickar och sant krafs. Ursakta till alla som vill ha prickar i meddelanden, men eftersom min dator finns pa annan ort och dar finns inget internet, sa blir det inte battre an sa har just nu.

Har idag antligen fatt flyttat. Det blev ett lass i en Volvo V70. Inte illa att kunna pressa in allt det krafset i en bil! Jag trodde att det skulle bli lite mer. Men nar det bara ar klader, sa kan man ju liksom bara trycka pa! Men jag har insett att det blir nog en bilresa hem. Om jag saljer sangen. Annars blir det en lastbil. Men det ar tva ar kvar, sa vi tar det da...

Flytten gick bra, det var mycket stress, lite tjafs och gnabb eftersom vi alla var hungriga, trotta och kande oss ganska sluskiga. Det har anda varit arets varmaste dag haromkring, sa 30 grader ar nog inte att overdriva. Jag sitter fortfarande i mina ackliga flyttklader. Samma jeans som jag haft sen i lordags. Alla andra plagg ar bytta minst en gang om dagen. Men jeansen kanns sunkig bara man ror vid dom. Langtar efter en dusch sa det finns inte ord for det!

Men nu ska jag packa ner mina lakan, ta mina matvaror som statt i skafferiet har och aka hem till mitt nya hem. Jag kommer tillbaka hit pa torsdag, tror jag, och stadar ur det jag kan.

Jag hoppas att aterkomma innan jag aker hem till Sverige nasta onsdag, men vi far se hur det gar med det!

Ha det sa bra tills vi hors igen!!

Kram kram

Inga kommentarer: