fredag 4 december 2009

4/12/09

Sitter här och är duktigt uttråkad!
Borde ju gå och lägga mig, eftersom jag måste upp till biblioteket imon och förbereda inför julen så jag kan plugga när jag åker hem. Eller i alla fall inte måste göra så himla mycket jobb när jag är hemma. Vill ta det lugnt och bara vara dom veckorna.

Livet här i Southampton har inte varit en dans på rosor dom senaste månaderna och det tar på krafterna när man inte mår bra... Hmm.. Logiskt egentligen.

Hur som helst, om jag går och lägger mig nu, så innebär det ju att det "bara" är 9 nätter sova kvar innan jag ska hoppa på bussen och åka hem! Tänk vad fort tiden har gått!! Om ändå skolarbetet hade gått lika snabbt som tiden, då hade jag nog varit klar vid det här laget!! Attans att det inte är så... :(

Jag har en maskin tvätt att hänga upp också. Hänger jag upp den nu, så slipper jag göra det imon... Alltid något!

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: