torsdag 6 september 2007

6 september 2007

Det har varit en bra dag idag. Självklart har det varit mycket att hålla koll på, men på det stora hela, så har det varit en bra dag. I alla fall i skolan.
Det som fick mig att hålla skenet uppe var ju att vi skulle få vårat internet idag. Jag skulle slippa sitta obekvämt för att surfa utan avbrott!!! Jippie!!

Men när jag kom hem, så hade dom bara installerat digital-TVn och inte internet eller telefon... Modemet kommer om några dagar. Jag blev så deppad av det att jag fick skicka lite deppiga sms till Becka och få lite tröst. Det funkar väl att inte ha internet, men har man blivit tillsagd att man ska få internet en dag, så ser man liksom fram emot det då och inte några dagar senare. Och det är ju liksom bara toppen av isberget. Att FORTFARANDE inte ha fått något kylskåp, är så skitjobbigt, så det går inte att förklara. Frysen har fungerat som kylskåp, men nu har även den börjat kasta in handduken... Om vi har tur, så har vi kanske kylskåp/frys tills nästa fredag. Men det är om vi har tur. Och varken jag eller Bex är direkt tur-vänliga, så vi får väl se hur det går. Så det kommer bli många mackor tills det kommer in ett kylskåp i huset...

Jaja, hoppas bara det inte är några större problem att installera bredbandet, för det får vi göra själva...

Nu ska jag titta på Da Vinci-koden på TV.

Kram kram

Inga kommentarer: