torsdag 3 juli 2008

3 juli 2008

Hej hopp!
Ett nytt snabbinlagg utan prickar, men det far ga...

Sitter pa gymmet och vantar pa att Satty ska trana klart, sa jag och Michela kan ga in och borja med Pilates. Vi ska ta foton idag for att se hur min kropp har forandrats. Jag har gatt tva ganger i veckan dom senaste veckorna och jag kan sjalv kanna en viss forbattring i min hallning. Och helt omedvetet rattar man till hallningen sa fort man slappnar av for mycket. Jag har lart kanna min rygg och min hoft pa ett nytt satt och kan sjalv reglera lite nar jag kanner att jag far ont i ryggen. Men jag kan nu tro pa att Madonnas kropp kommer genom Pilates!! Det ar mer kravande an man tror, men inte sa man blir toksvettig! Med sma rorelser, tranar man muskler som man inte visste fanns! Och jag trodde jag hade kant av alla mina muskler minst en gang innan i alla fall. Men jag visste inte hur det var att ha traningsvark i dom djupliggande ryggmusklerna, till exempel... Det var en upplevelse!

Flytten ar nu helt avklarad och jag fick det mesta uppackat igar och upptackte till min fortvivlan att hyllorna inte rackte till! Sa jag ska forsoka hitta nagot liknande jag hade hos Becky, tyghyllor som man faster i stangen i hang-garderoben. Det finns pa IKEA, men jag ska se om jag inte hittar billiga har i stan istallet.
Men jag har insett att jag har alldeles for mycket grejer! Jag maste sanera ordentligt. Tyvarr finns det inte sa mycket plats i min resvaska hem, eftersom jag har 1800 tefat med mig hem... Men till jul blir det nog inte nagra mer, eftersom jag inte kommer till Macro antagligen. Men da ska jag ta med mig mer klader hem, som jag fortfarande kan anvanda, men som ar overflodiga har. Och pa det sattet minimera packningen i framtiden, sa jag kanske inte behover checka in resvaska varje gang jag aker hem. Det hade varit toppen, eftersom det kostar lite att checka in numera... Hmm...

Sa hur har det gatt utan sang? Natten till igar, var Lauren inte hemma, sa jag sov pa hennes lite tjockare madrass. Men i natt sa fick jag sova pa min lilla tunna madrass. Det gick okej, sa lange jag inte sov pa sidan. Da vaknade jag av att det var lite hart... Men jag tror inte Lauren kommer sova hemma forran hon far sin sang, det blev lite trangt att sova tva vuxna i en 90-sang, tydligen... Som tur var, sa var det inte sa langt till golvet, for Adam hamnade ganska snart dar... Hihi... Men vi far se, jag overlever pa golvet ett par natter till... Men jag kan lova att det ska bli skont att sova hemma i min "svenska" sang om mindre an en vecka!!!

Nu ar det dags for Pilates!

Hors senare!!

Kram kram

Inga kommentarer: