lördag 5 april 2008

5 april 2008

Okej, en vecka sen sist, men ärligt talat så känns det som en gång i veckan dom närmaste veckorna är nog nästan mer än jag kan lova. Det kommer bli några skittuffa veckor och jag känner att bloggen ligger ganska lågt på min priolista. Här händer inte så mycket ändå, eftersom det enda jag har tid med dom närmaste 6 veckorna är sitta på biblioteket, jobba och träna. Sen måste jag faktiskt klämma in lite sömn här och där... Tyvärr, annars hade jag gladeligen bloggat bloggen full av onödigheter som väder, matvanor och hur våren är här. Okej, det haglade idag, men det är ju faktiskt april... Men vinterjackan ligger nu nerpackad och förväntas inte vara i tjänst igen förrän nån gång i december/januari igen.
Ett annat tecken på vårens ankomst är väl duvornas parningsritualer mitt på high street och kråkornas bo-byggande.

Själv hade jag mitt aerobics test idag och det gick inte så bra. Jag antar att det är inte meningen att jag ska klara något på första försöket? Det är omprov på lördag, men jag vet inte om jag ensam kan få ihop en hel klass att instuera, så är det ingen som missar imon, så antar jag att det kommer en ny chans till nästa påsk... Jag är dock glad att jag försökte, att jag inte lämnade det till sista året, som vissa gjorde. Nu vet jag vad det handlar om, jag har ett program och jag kan öva i ungefär 350 dagar på det innan det är dags igen. Jag vet inte, hela grejen har fått mig att tvivla på universitet, plugg och min vilja. Jag vill ju så gärna fixa det här, men kommer motivationen finnas där. Det är ganska ensamt att inte ha någon som finns där och tröstar och stöttar. Jag har tagit upp det innan och jag är så tacksam för allt stöd som jag får hemifrån, men det är inte samma sak som att få det på plats. Ibland behöver man ringa nån, mötas upp, prata och få det ur systemet. Det är dagar som idag jag önskar jag gjorde detta hemma.... Men jag antar att det här kommer göra mig starkare, kanske för stark? Jag vet inte, och just nu är jag bara förbannat jävla skittrött, så jag ska nog sova lite innan jag funderar vidare på vart mitt liv ska föra mig...

Hej hopp!

Ps. Det är ju inte mer uppmuntrande att man fyller gammal om 6 månader... Suck... It's going downhill from here, känner jag...

Kram kram

Inga kommentarer: